FinFun Voorwaarden.

  • Wat is FinFun?

    FinFun is een Amerikaans merk en de absolute marktpleider op het gebied van zeemeermin staarten. FinFun verkoopt zeemeerminstaarten van de hoogst betaalbare kwaliteit. De staarten zijn zwembaar en hebben een officiële FinFun monovin die een hoge standaard aan veiligheid heeft. 

  • Is bestellen bij Mermaids vs Unicorns betrouwbaar? 

    Ja. Wij als Mermaids vs Unicorns willen te allen tijde bekend staan als eerlijk en betrouwbaar. Daarom maken wij alleen gebruik van veilige betaalmethoden als PayPal, zodat je optimaal beschermd bent. Ook met je gegevens gaan wij zorgvuldig om. 

  • Ik heb een bestelling geplaatst. Wat nu?

    Wanneer je bestelling in goede orde ontvangen is, ontvang je een e-mailbevestiging. De bestelling wordt door ons doorgegeven aan de leverancier. Onze leverancier die in Nederland is gevestigd zal de bestelling opsturen. Nadat de bestelling is verzonden kan deze niet meer worden geannuleerd. 

  • Wat is de levertijd van jullie zeemeerminnenstaarten?

    Onze Finfun zeemeerminstaarten zullen geleverd worden binnen 3 werkdagen. De staarten zullen aangetekend opgestuurd worden waardoor we er zeker van zijn dat je pakje goed aankomt. Wel betekent dit dat er voor het pakje moet worden getekend.

  • Zijn de verzendkosten echt gratis? 

    Ja, Mermaids vs Unicorns rekent geen extra verzendkosten bovenop je bestelling.

  • Wie levert mijn bestelling? 

    Bestellingen worden door PostNL (Nederland) of Bpost (België) bij je thuis geleverd. Mermaids vs Unicorns is niet verantwoordelijk voor niet opgehaalde pakketjes bij het postkantoor. 

  • Kan ik mijn pakket volgen met Track and Trace en hoe lang zal het duren voordat mijn pakje aanwezig is? 

    Wij leveren u een track and trace nummer waardoor u uw pakje kunt volgen via de lokale postdienst wanneer deze in het systeem is verwerkt. 
    Bpost: http://www.bpost.be/nl/home
    PostNL: https://www.internationalparceltracking.com


  • Welke betaalmethoden zijn er? 

    Wanneer je een bestelling plaatst kan je kiezen uit twee betaalmethoden: PayPal, PayPal Express Checkout of met bankoverschrijving. Houd er rekening mee dat de betalingsbevestiging bij een bankoverschrijving langer kan duren, dus dat de bestelling enkele dagen later verzonden wordt. 

  • Kan ik de producten ook retourneren? 


    Ja, onegbruikte producten kunnen binnen veertien dagen in originele staat teruggestuurd worden. Wij hebben een correspondentieadres in NL. Bij klachten en problemen denken wij in eerste instantie graag in oplossingen. Indien je alsnog graag het product wenst terug te sturen kunnen wij een 100% geld terug garantie bieden. Dit geldt alleen als het product nog niet is gebruikt.

    Heb je de staart al gebruikt dan is er geen resitutie meer mogelijk! 

    Heb je vragen over je staart dan je deze kan mailen naar shop@mermaidsvsunicorns.nl. Het product kan teruggestuurd worden naar ons correspondentieadres in NL. Retour op eigen kosten. Vermeld bij het product je naam en ordernummer dan krijg je binnen 7 dagen het bedrag teruggestort op je rekening. 

  • Mijn product is kapot. Wat nu? 

    Wij kunnen een 100% geld terug garantie bieden voor beschadigde producten of producten die niet aan de omschrijving voldoen. Dit kunnen wij alleen doen als je binnen 3 dagen na bezorging bij ons een melding maakt met duidelijke foto's van het product en de verpakking. Deze kan je mailen naar shop@mermaidsvsunicorns.nl. Wij betalen na inspectie van de foto's het volledige aankoopbedrag terug en je mag het beschadigde product houden.

  • Moet ik een account aanmaken? 

    Nee, er is ook de optie om eenmalig als gast af te rekenen. Een account aanmaken is aan te raden wanneer je in de toekomst nog eens wilt bestellen, gezien je dan snel en makkelijk kan inloggen met je eigen gebruikersnaam en wachtwoord.

  • Ik heb een andere vraag. Hoe kom ik met jullie in contact?

    Vragen kan je altijd mailen naar shop@mermaidsvsunicorns.nl. Wij streven ernaar je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.