Veelgestelde vragen

  • Wat is Mermaids vs Unicorns webshop voor een winkel? 

    Mermaids vs Unicorns is een webwinkel die een assortiment aanbiedt met producten die te maken hebben met zeemeerminnen en eenhoorns. Daarnaast bieden wij ook een aantal leuke gadgets en leuke en schattige producten. Producten die je kan verwachten voor zeemeerminnen en eenhoornen liefhebbers. 

  • Is bestellen bij Mermaids vs Unicorns betrouwbaar? 

    Ja. Wij als Mermaids vs Unicorns willen te allen tijde bekend staan als eerlijk en betrouwbaar. Daarom maken wij alleen gebruik van veilige betaalmethoden als PayPal, zodat je optimaal beschermd bent. Ook met je gegevens gaan wij zorgvuldig om. 

  • Ik heb een bestelling geplaatst. Wat nu?

    Wanneer je bestelling in goede orde ontvangen is, ontvang je een e-mailbevestiging. De bestelling wordt door ons doorgegeven aan de leverancier. Zij gaan de bestelling verzendklaar maken. Gezien de meeste artikelen uit het buitenland komen, kan het zijn dat de levertijd oploopt tot ongeveer 30 dagen. U ontvangt uw bestelling vanzelf op het opgegeven adres. Nadat de bestelling is verzonden kan deze niet meer worden geannuleerd. 

  • Wat is de levertijd van jullie zeemeerminnenstaarten?

    Onze zeemeermin staarten hebben een levertijd van ongeveer 2 a 3 weken. 
  • Zijn de verzendkosten echt gratis? 

    Ja. Wij hanteren een all-in bedrag per product met de verzendkosten erbij, in welk land je ook woont.

  • Hoelang duurt het voordat mijn bestelling wordt verstuurd? 

    Nadat we de betaling binnen hebben zal het uw order worden verstuurd binnen 2 a 3 dagen. Houd er rekening mee dat de betalingsbevestiging bij een bankoverschrijving langer kan duren, dus dat uw bestelling dan enkele dagen later verzonden wordt. Mocht er iets zijn met uw bestelling dan houden we u daarvan op de hoogte via de opgegeven e-mail adres.

  • Wie levert mijn bestelling? 

    Bestellingen worden door PostNL (Nederland) , Bpost (België) bij je thuis geleverd. Mermaids vs Unicorns is niet verantwoordelijk voor niet opgehaalde pakketjes. PostNL en Bpost zullen binnen twee weken het pakje terugsturen naar onze leverancier. 

  • Kan ik mijn pakket volgen met Track and Trace en hoe lang zal het duren voordat mijn pakje aanwezig is? 

    Helaas is dit nog niet mogelijk. Hier wordt nog aangewerkt! 

  • Welke betaalmethoden zijn er? 

    Wanneer je een bestelling plaatst kan je kiezen uit twee betaalmethoden: PayPal, PayPal Express Checkout of met bankoverschrijving. Houd er rekening mee dat de betalingsbevestiging bij een bankoverschrijving langer kan duren, dus dat uw bestelling dan enkele dagen later verzonden wordt.

  • Kan ik de producten ook retourneren? 


    Ja, wij hebben een correspondentieadres in NL. Samen in overleg bedenken we eerst een oplossing over hoe we het probleem/klacht kunnen oplossen. Als u toch niet tevreden bent kunnen wij een 100% geld terug garantie bieden. Dit houdt in dat indien het product, kapot of beschadigd is, wij het volledige aankoopbedrag terug betalen. Dit kunnen wij alleen doen als je binnen 14 dagen na bezorging bij ons een melding maakt met duidelijke foto's van het product en de pakketpost doos (of envelop) in kwestie. Deze kan je mailen naar shop@mermaidsvsunicorns.nl. Het product mag je terugsturen naar het correspondentieadres in NL. Retour op eigen kosten. 

  • Retourneren

    Mocht je je product willen retourneren kan dat. Dit is op eigen kosten. Vermeld bij het product je naam en ordernummer dan krijg je binnen 7 dagen het bedrag teruggestort op je rekening. 

  • Mijn product is kapot. Wat nu? 

    Wij kunnen een 100% geld terug garantie bieden voor beschadigde producten of producten die niet aan de omschrijving voldoen. Dit kunnen wij alleen doen als je binnen 14 dagen na bezorging bij ons een melding maakt met duidelijke foto's van het product en de pakketpost doos (of envelop) in kwestie. Deze kan je mailen naar shop@mermaidsvsunicorns.nl. Wij betalen dan het volledige aankoopbedrag terug en je mag het beschadigde product houden.

  • Moet ik een account aanmaken? 

    Nee, u heeft ook de optie om eenmalig als gast af te rekenen. Een account aanmaken is aan te raden wanneer u in de toekomst nog eens wilt bestellen, gezien u dan snel en makkelijk kan inloggen met uw eigen gebruikersnaam en wachtwoord.

  • Ik heb een andere vraag. Hoe kom ik met jullie in contact?

    Vragen kan je altijd mailen naar shop@mermaidsvsunicorns.nl. Wij streven ernaar je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.